• Voltooide opdrachten gemeente Weert

Voltooide opdrachten bij de gemeente Weert

Functie: Programmamanager ICT & Informatievoorziening

 

De trainee schrijft een plan van aanpak. Dit plan is gebaseerd op basis van verschillende onderzoeksrapporten met daarin diverse aanbevelingen. Dit alles op het gebied van de ICT en Informatievoorziening van de gemeente Weert. Hiermee wordt uitvoering gegeven aan de aanbevelingen. Het plan richt zich op het neerzetten van een goede I-organisatie. Tevens richt het plan zich op het verbeteren van de digitale dienstverlening. Maar ook op het mogelijk maken van echt ‘Anders Werken’. Het plan is door de Raad geaccordeerd en in de periode 2016-2019 mag de trainee dit plan uit gaan voeren. De trainee draagt er zorg voor dat de informatievoorziening in Weert op orde komt, is en blijft.

 

Functie: Projectleider Zaakgericht Werken

 

Bij gemeente Weert houdt de trainee zich als projectleider bezig met het afronden van de implementatie van het zaaksysteem. Dit houdt in dat de trainee  verantwoordelijk is voor het tot stand laten komen van verschillende koppelingen. Koppelingen met het zaaksysteem, de ontwikkeling van e-formulieren en het uitvoeren van het traject. Dit van introductie tot live-gang van het zaaksysteem bij de verschillende afdelingen.
Hierbij neemt de trainee een faciliterende en adviserende rol in. Daarbij laat de trainee verschillende expertises samenwerken om tot optimale resultaten te komen.

 

Functie: Projectplanner

 

Bij gemeente Weert helpt de trainee met de laatste sprint in de implementatie van het zaakgericht werken. Hierin is de trainee verantwoordelijk voor de planning en de benodigde acties aan de hand van de planning. Dit alles om ervoor te zorgen dat het zaaksysteem op tijd in gebruik kan worden genomen.

 

Functie: Projectleider/ Assistent Programmamanager

 

Als assistent programmamanager ondersteunt de trainee het uitvoeren van het Masterplan informatiearchitectuur. Het plan richt zich op het ontwerpen en positioneren van een goede I-organisatie, het verbeteren van de digitale dienstverlening en het mogelijk maken van ‘anders werken’.

De trainee vervult binnen dit programma de rol van projectleider voor de implementatie van een nieuw zaaksysteem. Elke 4 à 5 weken brengen zij in zogenaamde ‘sprints’ een afdeling van de Gemeente Weert live met digitaal en zaakgericht werken. Hier ligt de focus op verandermanagement en begeleidt de trainee het proces van koppelingen tussen backoffice applicaties en het zaaksysteem.

 

    Hallo!


    Mijn naam is . Ik heb jullie website gezien en wil graag onder het genot van een mijn bespreken. Ik ben telefonisch bereikbaar op of per email op

    Opdracht of CV uploaden:

    (Optioneel, max. 10mb, type:.doc .jpg .pdf)


    DisGover

    Zielhorsterweg 81

    3813 ZX Amersfoort

    info@disgover.nl

    06 43 17 40 29