-
DisGoveraars
Maak kennis!
Hoe kun je als overheid meegaan in een snel veranderende maatschappij? En hoe fijn is het om daar zelf onderdeel van te zijn? Bij DisGover krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontplooien binnen verschillende overheidsorganen. Zo kom je erachter waar je interesse binnen de overheid ligt en waar je goed in bent. Vraagstukken over energie, duurzaamheid en cultureel beleid zijn zaken die mij interesseren. Met mijn kennis over mens en maatschappij wil ik graag bijdragen aan de verschillende transities die binnen de overheid aan de gang zijn. Ik denk dat mijn generatie daar een belangrijke rol in speelt, omdat zo de toekomst te kunnen creëren die wij zelf gaan beleven.
Periode
Januari 2022 - Heden
Organisatie
Gemeente Amsterdam
Functie
OKR-coach Informatiebeheer IV
Omschrijving
Binnen het cluster Digitalisering,
Daarnaast werk ik aan een project waarbij een nieuw registratiesysteem voor de Woo verzoek geïmplementeerd gaat worden. Hierdoor ben ik onderdeel van een veranderende organisatie. Dit vraagt om een flexibele, creatieve en resultaatgerichte houding.
Periode
Radboud Universiteit Nijmegen
Onderwijsinstituut
Master Geschiedenis & Actualiteit
Studie
2019- 2020
Periode
Radboud Universiteit Nijmegen
Onderwijsinstituut
Bachelor Geschiedenis
Studie
2015 - 2019
Project
In Progresso
Rol
Projectlid
Omschrijving
Het lerarentekort blijft een belangrijk onderwerp in Nederland. En voor scholen is het lastig om leraren te werven en soms ook wel te behouden. Scholen zijn er daarom bij gebaat om werknemers goede voorwaarden te bieden. Voor de West-Amsterdamse scholengroep Progresso zijn we bezig om dat te verzorgen. De vraag die hierbij centraal staat: hoe kan dit op een levensfasebewuste manier gebeuren? Zo willen we ervoor zorgen dat er zo veel mogelijk maatwerk geleverd kan worden aan de leraren van Progresso.
Project
KOOPkracht
Rol
Projectlid
Omschrijving
Vanuit het Kennis- en Exploitatiecentrum Officiële Overheidspublicaties (KOOP) kregen wij de opdracht om een manier te vinden om de impact van open data te meten. Om dit na te gaan zijn we gaan kijken naar hoe een specifieke groep, namelijk studenten, dit voor zich ziet. Vanuit praktische info zijn we zo gekomen tot een advies en mogelijkheden om impact beter in kaart te brengen.